lyckligt lottad.

Det är jag. Massor av lycka flyter och flyger runt i mitt liv. Detta kan jag säga trots kraftig ögoninflammation och foglossning utan dess like. JA jag är gravid - pregnant - med barn. JA! Nu vet alla och ärligt talat orkar jag inte hålla det hemligt längre heller. Det är ju ingen hemlighet, inget jag vill dölja. Det är något jag och Marcus väntat på, länge! Föräldrar blir vi i februari, datum kommer efter ultraljudsbesök 4 september. Ska bli så kul och jag är totalt överhappy! Ett vinterbarn kommer flytta in i vårt nya hus ihop med mig, Älsk och pisses Rio - MYS! Tonvis med kläder är inhandlade också. Ja jösses vad kul det är att babyshoppa.
Tack för en sjukt bra sommar med massor av grillning, Bulgarien, mysiga kvällar, fint väder... och... och ... regn....

Good night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0