Ååååååååh

Jag har haft förkyldnings/influensa - syndrom några veckor nu - men det bryter aldrig ut. Måttligt störande.
Det känns som att jag ätit iskall glass alldeles för snabbt och värker i pannan (typ), halvsnuvig och irriterande hosta, rastlös och kan inte sitta still. BRYT UT OCH FÖRSVINN SEDAN!
Jag vill vara pigg och fräsch inför Marcus kalas, jul, nyår och till mina små älsklingar kommer. Jag hoppas definitivt det blir i den ordningen också. Jag vill helst hinna fylla 24 år också. Hoppas innerligt.....

Idag då?
- Innebandy matchen var sjukt spännande ikväll. Massa bråk och sånt som inte är vidare kul, men det var riktigt nervigt på slutet. Efter det åkte jag och en halvförbammad Mackan till ICA och handlade lite. Revbenspjäll, potatisallad, ketchup, vårrullar, chips (ni är fruktansvärt intresserade va?). Sedan åkte vi hem och tittade på sista avsnittet på "ensam mamma söker". Vi har inte direkt följt serien men sista avsnittet är alltid kul att se.
De verkade ha blivit in love alla tre mammor.

Ny vecka imorgon! Vecka TJUGOÅTTA för min del. Herre, herre, herregud! Jag är chockad över hur snabbt graviditeten gått hittills, och vad enkelt det egentligen varit. I det stora hela har jag INGET att klaga på (är van vid att höra kvinnors historier om vad jobbigt det är att ha mage, vad ont det gör att föda, vad jobbigt det är att sluta festa) - Shut the fuck up. Vi kvinnor har faktiskt bestämmanderätt om våra kroppar och vi blir gravida frivilligt (finns annars botemedel). Värre för grabbarna som inte alltid har chansen att bestämma...... Finns iofs botemedel mot det med :p
Jag tycker verkligen inte att det varit jobbigt att sluta gå ut och festa, dricka öl, sitta hemma. Tvärtom! MEN!!!! Jag är glad att jag gjort allt "det där" Party, resor, weekends o.s.v. o.s.v... Hunnit vara ung trots att jag bara är 23 going on 24.
Nu vill jag bilda familj, get married, ha en kombi och leva lyckligt i alla mina dagar...... full stop



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0