Åmål i ett nötskal!

Ja - Åmål är väl ändå bra patetiskt. Ringde ner till jobbet för att kolla hur det var med dem och för att kanske åka och hälsa på. Kvinnan som svarade, vid namn Anette, verkade jätte knepig och frågade hur det var med egentligen och om jag verkligen mådde bra. Jag bara "Öhh, jo det är väl bra".. Konversationen fortsatte med Anette verkade måttligt skum. Ändå bad hon mig komma ner på en kaffe denna veckan och nu typ "dumförklarade" hon mig för att jag ville komma på kaffe.
Jag fattade noll!
Till slut sa hon "Duuuuuu - det går rykten i hela vård & omsorg att du fött barn, har du inte det, eller?". HA HA HA Neeej sa jag.
Tydligen har folk sett mig på stan med både barn och vagn och de kan t.o.m. min förlossning innan och utan till.
JÖSSES. Vilka falska och löjliga rykten. Finns det inget bättre att hitta på än det? Haha. PEOPLE!!!!!!!!

"Kläd-partyt" hos Fia igår var mycket trevligt. Mamma shoppade loss och god mat bjöds det på.

Nu ska jag net till jobbet och ta en kaffe - UTAN BARN!

Hej!






Kommentarer
Postat av: Elinor

oj! verkligen åmål i ett nötskal..

hur var det att föda då? haha..

2008-11-27 @ 17:42:32
URL: http://taeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0