BAKNING

Var inne på www.milda.com - Massor av bra tips när det gäller matlagning och bakning.
Mat kan jag laga, det mesta! Men bakning är dock inte direkt min grej... tror jag ... kanske om jag försöker?!
Har inte bakat sedan hemkunskapen i 9:an tror jag. Har tittat på tanterna på jobbet och beundrar och blir avundsjuk för det ser så kul ut. En utav dem slängde ihop en stor födelsedagstårta - bara sådär!! Utan att ens behöva handla. Jag har knappt socker hemma. Och definitivt inte jäst, grädde, strössel, kakao eller liknande.....

Är riktigt sugen på att baka nu faktiskt. MEN VAD?
Så gott med färskt bröd till frukost, småkakor och kanelbullar. Lär väl bli kokosbollar till slut men nu ska jag glida runt lite på nätet efter roliga recept.

Adioos..



    

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag bakade kolakakor i dag. Jätte lätt och pupergott. ;) www.recepten.se

2008-11-11 @ 21:59:43
Postat av: Anonym

*supergott... :P

2008-11-11 @ 22:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0