Calzone

JA! Pizza blev det hemma hos Dinah-Pinah och JC. Manligt, fett och härligt. Godis också, och julmust, och film. Mumsigt nyttigt och gött! Känns som jag ska spricka nu - bokstavligt talat!

EN FRÅGA:

Ni där ute som varit gravida! Har någon utan era kroppsdelar "somnat" och aldrig vaknat igen? Min hand har "sovit" nästan två veckor nu, konstant. Spelar ingen roll hur jag ligger eller sitter eller om jag ens använder handen. SKITIRRITERANDE: Why? Nogon som kan ha en förklaring?

Gubben spelar klart ett spel så jag bloggar under tiden, undrar om det går något bra på TV ikväll? Innan sovtime.

På måndag börjar föräldragruppen.. Vi är tydligen 7 par som ska dit. Puckad tid bara 14:30 börjar det och hur många män är det som är lediga då? Marcus får ledigt från skolan men jag måste hämta honom 4 mil bort varje gång, varför inte sätta träffen på kvällen för? När alla är lediga. 8 mil är en bit... Speciellt när man har en sovande högerhand.
Sen i december/januari börjar tvillingträffarna. Då är vi fem st tvillingföräldrar som är anmälda hittills. Spännande och intressant. Jag är dock den enda som inte blivit mamma än - de andra har redan sina gullungar. Tänk vad mycket tips och råd jag kommer få och vad roligt att se och höra riktiga åsikter om twins och inte bara en massa negativ skit som folk kläcker ur sig. BLÄ ON YOU!

Nä. Dax att ta tag i kvällen innan den är slut. Börjar vänja mig vid "hemmafru" livet - HAHAHAHA Never! Men man kan ju utnyttja det när man ändå är igång.
Sleep well!



      Sött värre   


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan vara karpatunnelsyndrom, låter som det. Prata med din BM om det. Om det blir jobbigt, att du får ont eler nåt så kan du få skenor att sova med för att underlätta :-)



Grattis till twinsen :-)

2008-11-05 @ 23:01:30
Postat av: Louise

Hej och Tack - men vem är du?

2008-11-05 @ 23:03:24
Postat av: Natta

Nathalie, svanskogbo :-) om du inte vet så vet Marcus :-)

2008-11-06 @ 21:36:25
Postat av: Linda

Håller med Nathalie, kan vara karpatunnelsyndrom. Många får det under graviditeten pga att man svullnar så mycket - främst på nätterna och då hamnar nerver i kläm. Jag fick skenor av sjukgymnasten att sova med. Inte så bekvämt, men det underlättade för domningarna iaf. Hoppas det blir bättre för dig :)

2008-11-09 @ 00:21:20
URL: http://www.deaduntildark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0