Fathers day

Farsdag idag då. Vi 4 syskon har firat pappa Janne med lite lotter och några "finare" öl. Nu sitter han och Marcus och glor på Hockey så jag tänkte passa på att uppdatera.

Kvällen igår var trevlig. Hittade på en ny lek - Hjärngymnastik som vi spelade fram till kl. 04 imorse. Vaknade sedan med svullna, rödsprängda och en aning slemmiga öhon. Bakis?! - Såg ut så iaf. Jag behöver mer sömn än vad jag tror, och definitivt mer regelbunden.

Idag har jag och syrran tittat på när Marcus innebandylag vann med 10-2. Ätit köttgryta och ris hos mamma och nu vet jag inte vad som händer förutom firande av lilla pappa.

Vad har ni andra gjort i helgen?
Take care!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0