Fröken Jarnryd

ar varit här och gjort mig sällskap idag, tillsammans med ett par koppar koffein och en vaniljbulle. Mysigt och trevligt. Attans vad kul vi hade förr, något man saknar och ALDRIG kommer forgetta!!! De tre magiska orden - "U-Båtsmacka" "Lila brallor" och självklart "AWEE". Finns fler ord att hämta ifall någon är intresserad, haha!

Har även hunnit åka ner till banken och handlat lite mat idag! Var inne på konsum och berättade om min mage i alla fall tre gånger på fem minuter :)
Handlade det jag orkade bära på typ. Blir taco-buffe kväll hos oss. Marcus högsta önskan. Matvraket mitt.
Gott det....

    

Två mysiga tröjor från Elvine som jag funderar på att beställa.....


Kommentarer
Postat av: Elin

åå va söt du är...japp nu e de dagarna lite längesen..däremot ska jag lura i dina små massa dumheter...höhö...puss

2008-11-29 @ 11:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0