Good morning folket!

Vaknade IGEn när Älskling åkte imorse. ÅH vad irriterande. Jag försöker verkligen somna om - MEN det går bara inte. Jag stressar nog upp mig själv och tillslut ger jag upp. Jag vill sova lääänge. Jag behöver det också.
Köket ser ut som Hiroshima efter attacken- vi plockade aldrig i diskmaskin igår och nu står all porslin med intorkad fisk och sås på diskbänken och bara väntar på mig. Det är därför jag inte gått ner till köket, vill inte se - orkar inte. MÅSTE!
Det ser ut som vi har stormiddag för 10 pers.

Har faktiskt INGENTING planerat för dagen. Olikt mig. Får se vad som händer. Någon som är lite kaffe eller thé sugen? Jag bjuder.


Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag hade ixå svårt att sova när jag väntade min lille. (och du är dubbelt så stor) Om jag vaknade på natten drack jag varm mjölk med honung i. Otroligt sövande. Å om jag bara vaknade tidigt så försökte jag intala mej att man inte behöver sova för att vila kroppen. Det räcker med att ligga där. Brukade somna om då. ;) Kudde mellan benen är bra om magen är för tung. ;)

2008-11-04 @ 12:13:13
URL: http://www.nogg.se/jennystrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0