GRATIS KLÄDER

Gratis är gott. Ni vill väl ha lite gratis presentkort hem till brevlådan? -Det vill väl alla? Presentkorten kommer från H&M och Gina Tricot... Perfekt för vintergarderoben. Gå in på adressen nedan och registrera er gratis... Och läs mer om hur ni får hem gratis presentkort! KUL!


http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=112860


Marcus är och tränar och jag har precis plockat bort efter maten. Kycklig, ris och currysås med massor av grönsaker.
Annars idag har jag varit på kaffebesök hos Anna och varit på staden med mamma. Köpte två nya adventsljusstakar och en megastor julstjärna till vårat sovrum. Jag vill verkligen julpynta nu och ta fram alla lampor och grejer, men det är väl lite för tidigt?

Vi har bestämt att ha ett litet kalas för Marcus på Lucia. Han fyller 28 år den 11/12 och lördagen efter är Lucia. Passar ju bra att bjuda hem lite folk då och mysa till det med lussebullar och glögg. Jag tycker varken om saffran eller glögg - men det gör säkert de!
Myyyyyyyyyysigt när julen närmar sig. Jag är helt besatt i år. Har varit på profab TRE gånger och Eltjänst TVÅ gånger på ett dygn - och endast tittat på julsaker. I am crazy!


En sånhär köptes in idag !



Kommentarer
Postat av: Fia

Ha ha ha...Jag känner igen det där..Martin och Moa är båda födda i december och jag har väl aldrig julpyntat och fixat som när dom föddes. Det är konstigt hur man fungerar, för inte bryr sig väl ennyfödd bebis om julpynt heller...Städmani hade jag också. Allt skulle vara skinande rent tills bebisarnas ankomst (tyvärr har denna städmani gått över) ....Kram Fia

2008-11-14 @ 16:51:30
URL: http://danscoachens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0