Grattis brorsan

Ja, idag fyller min lillebror 20 år. Helt sjukt vad mina småsyskon blir gamla och stora. Min ännu mer lillebror fyller 18 i januari - ännu sjukare. De ska vara små barn och irriterande småtroll, inte vuxna män.
Ikväll blir det väl hem till mamma & pappa och fira Alex lite med presenter och kanske något gott att äta.
Om bara ett par veckor fyller Marcus också! 28 år blir min man - going on TRETTIO! :)

Annars idag är inget mer inplanerat - ska ta en dusch - plocka lite disk - det vanliga.

Hörs kanske senare då!





Någon som törs
springa runt i dessa
i vinter?




Kommentarer
Postat av: Elinor

haha ja funderar faktiskt på att köpa ett par röda snowjoggings :P

2008-11-25 @ 16:30:40
URL: http://taeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0