Hm.

Tidig morgon. Marcus har åkt. Katten sover. Det är mörkt ute.
Det är så mysigt att gå upp med Marcus varje morgon. Fast en aning störande att jag inte kan somna om när han åkt. Tur det finns en dator att surfa runt på.

Känner att jag har mindre, och mindre att skriva om. Blir mycket prat om fika med vänner, bebisar och matlagning har jag en känsla över men det är ju det jag gör just nu.

Jag är "spa-sugen". Sugen på att åka på något riktigt relax med Älsk.
Har ni gjort en ansiktsbehandling? - Annars har ni missast något för det är underbart och väldigt avslappnande. Bonusen är ju att huden blir SÅ ren och SÅ fräsch efteråt.
Riktig massage vore inte fel heller (men då måste jag hitta någon med en bänk med ett stor hål för magen). Mitt SF mått är numera 33 cm ungefär. Det går undan.
Nu är det Marcus som masserar min rygg varje kväll och ibland mina fossingar. Behövligt kan jag säga :)

Vad händer i helgen för er då?
(Ni som alltid brukar skriva sjukt många kommentarer!).
Som det ser ut nu blir det lugn IDOL-kväll med godis.
Lova kommer. Eller hämtas. Hon älskar Idol OCH godis så det passar bra ;)
Mer julpyntande antagligen.
BAKNING!!! Marcus kan tydligen baka bullar så det får det bli... Och pepparkakor.

NÅ - vad ska ni hitta på?




Marcus






Kommentarer
Postat av: j

Det blir fredag- städdag/mysdag lördag-obestämd söndag- skyltsöndagdag. :D

2008-11-28 @ 09:18:44
Postat av: natty

vi ska hem till er!

2008-11-28 @ 10:39:35
URL: http://natty86.blogg.se/
Postat av: Louise

BRA JOBBAT tjejer :D

Gillar comments

2008-11-28 @ 14:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0