Ja

...Då var det seeeent igen. Vi ska sova nu. ZzZZz!
Har varit kock hemma hos mamma och pappa medans pappa och Marcus bytte till vinterdäck på våran bil. Jag bjöd på kokt potatis och kassler gratäng med röd paprika och purjo. Uppskattat och mätt som en gris blev jag.



Börjar minsann misstänka att jag fått halsbränna. Har aldrig haft det, så jag vet egentligen inte hur det känns - men det verkar som att så är fallet tyvärr. Ännu ett graviditetssyndrom! Gott att ha sluppit spyor o.s.v. iaf! Thank god.



Imorn är det väl planerat att jag ska till Dinah - pinah och hjälpa henne med flytt och inredning (du har ju så fint hemma Louise - sa hon ) - Fast så tycker jag om hennes hem. Det är väl så man fungerar - nytt är väl alltid fint, tycker man.
Sen ska jag hämta Älsk på skolan 4 mil bort och det är alltid mys att spela hög musik och åka bil med honom... och nu har man vinterdäck och kan köra foooooort... ha ha ha ha !
Har ju snöat i stor-city Åmål idag! WINTER IS ON IT´S WAY FOLKS!


Nä. Nu ska jag lägga mig bredvid mannen i mitt liv och somna in som en liten katt!

HEJ DÅ PÅ ER OCH GOD NATT!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0