Jul & vinter längtan

Jag längtar så till jag kan sätta upp julstjärnor och lampor i trädgården. Jag längtar till vi kan ha en egen julskinka i kylen och Marcus får småäta hur mycket han vill. Jag längtar t.o.m. efter vacker snö (ifall det nu blir någon). Det är så mysigt när det är kallt ute och man måste ha tjocka sockar, filtar och stearinljus.

Igår var mamma & pappa här på besök. Pappa och Marcus skulle egentligen borra och greja med luckorna, men det blev kaffe och glass istället.
Efter det gjorde Marcus "hemmagjord pizza a la egen style" - och vi såg på SAW3. Regnade gjorde det och det var en aning läskigt, hade ALDRIG tittat på skräck ensam.... ALDRIG!

Vad händer idag då? Har några små ärenden på stan - får se vad som sker.

Magen mår bra och bebisarna har kick-kalas dagligen och nattligen :) På måndag är det ultraljud igen och tidigt ska jag vara där. Man kanske kan åka till Uddevalla på söndag? För att slippa lång körväg på måndag morgon. Vad sägs om det Natty?


RIO -- THE KING

Kommentarer
Postat av: Fia W

Vad sugen jag blev nu på julskinka med senap och farmors hembakta bröd...Mums...

2008-11-12 @ 09:58:12
URL: http://danscoachens.blogg.se/
Postat av: Natty

Jag säger. Why not?! kom hit :)

2008-11-12 @ 10:33:29
URL: http://natty86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0