KFC





Kentucky fried chicken... har ni käkat det?
U-N-D-E-R-B-A-R-T

Nu har jag bestämt mig! Resten av min graviditet ska jag BARA göra saker för mig själv. Tänker inte vara chaufför! Inte hämta folk hit & dit! Inte laga mat åt någon annan än mig och Marcus! Inte göra något jag inte vill! Inte städa huset dagligen! Inte tvätta kläder/handdukar o.s.v. i onödan! Finns massor av saker som går att minska enbart för att må bättre och VILA!
Jag är verkligen stressad i kroppen och ni som ringer om skujts flera gånger i veckan - TA KÖRKORT!!!!!!
Otroligt skönt att Gubben min snart är klar med det, då får han köra runt på mig och min feta mage :D

Anna åkte ur IDOL. Känns som det kvittar faktiskt, rätt boring tjej!
Kevin är ju överlägsen, som vanligt....

Jag och Marcus har sagt att vi INTE ska köpa julklappar i år till varandra. (Sa vi sist år med - men spenderade flera hundra på varandra ändå!) - Vore skönt att skita i det i år eftersom vi har så mycket annat att köpa och fixa innan twinsen kommer. Vis ka unna oss något annat istället. En hotell-weekend är väl tänkt i december någon gång. En weekend med avstängda mobiltelefoner, slapping och bara umgås utan måsten. Behövligt och efterlängtat.

Idag köpte jag ett par nya leggings. Var inne på Gina tricot och hittade ett par "jeans-leggings" i mörkblå färg. Har inte provat dem än - hoppas de passar och att de ser någorlunda normala ut. Gillar Gina-kläder. De är både snygga och bekväma oftast. Måste ha en STOR, LÅNG huvtröja att mysa i....
Förslag på inköpsställen?

Nu blir det väl lite film här... folket har dragit fram godiset så vi får väl se.....

God natt sen  !!






Kommentarer
Postat av: Elinor

Gör personliga kuponghäften till varandra i julklapp!

t.ex. 1 timmes massage av din älskling, 1 lagad favoritmiddag m.m.

Kostar absolut ingenting men är värt guld!

2008-11-22 @ 00:36:33
URL: http://taeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0