Massor av blogg

Blir en hel del inlägg på min blogg vissa dagar. Beror mest på att jag tycker det är kul att skriva men även kul att läsa andras bloggar och samtidigt skriva av sig själv.

Strax börjar " sjukhuset", Marcus ska och träna 20:30 och blir väl TV-gluttande för mig. Tycker om att titta på sjukhus serier. Är totalt besatt av "förlossningskliniken" och "riskförlossning" (konstigt !?) ...

NÅ - NAMN?? Endast en person har kommit med förslag vilket är riktigt illa med tanke på de ca. tvåhundra som läser nästan dagligen. Kom igen nu, a little help please?

Lättast är tjejnamn! Utan tvekan! Tror vi har bestämt...
Men pojknamn är sjukt svårt. Vi dillar fram & tillbaka ... tjatar... strir ... irriterar oss... och lägger ner. Jag tänker på när "han" är 25 och Marcus tänker mer på vad han ska skrika över fotbollsplan när vår son börjat spela... HM!
Vi hade sjukt svårt att "döpa" våran katt!!!!!! EN KATT! Och namnet blev RIO så ni förstår kanske att jag gav upp ganska snabbt och lätt. R - I - O ! Hahahaha.... Här kommer iaf en liten bild på världens goaste kisse (dock hemskt namn).


RIO ligger alltid på sängkanten, och ska ha täcke
BUSKATT NUMBER ONE

Kommentarer
Postat av: Emma

jag tycker theo är fint.. eller william. Kanske lite nördigt men.. haha!

2008-11-03 @ 19:38:21
URL: http://emmaljung.blogg.se/
Postat av: Samuel

Oscar, eller (såklart) Samuel :-P



finns hur många bra namn som helst.. =)

2008-11-03 @ 22:30:54
Postat av: Anonym

hej! Nej jag e singel nu i somras. därför de blev som de blev också (du fattar) blandannat så..

har nominerat dig på min blogg förresten..



usch med alla papper då..sjukt..som de inte finns a´nnat o göra ;)



jadu namn, har alltid vart svag för Issac ja, men de kan ju låta lite I SUCK haha

Viktor e sött o albin:)

Lyucka till med namnen :)

Annars e allt bra med mig nu, jag mår faktiskt sjukt bra! äntligen :)

2008-11-03 @ 22:38:11
URL: http://mollimonkan.se
Postat av: Jenny

jag tycker att mira är ett helt underbart tjejnamn. Jag har även fastnat för alla gamla namn som astrid, evy, stina... you name it. ;)

2008-11-04 @ 12:19:41
URL: http://www.nogg.se/jennystrom
Postat av: Fia

Först så måste jag ju gratulera...Har allt vetat ett tag men inte träffat på Dig...Blev inte så mycket pratat i Lidköping...Ville ju se magen på Dig, men Du vägrade ju ;o) Kollar allt med lillebror och mamma så att allt är OK med Dig och småttingarna...Så spännande för Er! Tänk att just Ni blir "utvalda" att få tvillingar - det är speciellt. Namnförslag var det...Jobbigt att Ni måste ha två killnamn och två tjejnamn (eller vet Ni vad det blir). OM jag skulle skaffa fler barn (vilket jag inte ska) så skulle det bli Marcus och Maya.Fast Marcus funkar ju inte...Filip, Andreas, Max kanske...Eller Isabell, Tindra, Bella...

PUSS Fia

2008-11-04 @ 21:48:11
URL: http://danscoachens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0