Morgonbesök och Malta prat!

Har haft kaffebesök av Anna vilket var riktigt trevligt. Vi gottade oss i godis och minnen. Minnen från våran språkresa år 2000 till Malta 3 veckor. Tog fram mina gamla bilder och mycket skratt blev det, det var tider det. Haha!
Kul att ha någon här. Är i sjukt behov utav sällskap, tristess och ensamhet är INTE min grej. Kommer passa mig med två barn här hemma. Längtar ♥

Trodde mina bilder skulle komma idag, som jag framkallat på "postfoto.com" - Men icke! Fick istället en räkning och ett försäkringsbrev från Folksam - JIPPI vad uppmuntrande.

Kaffet är slut, inget bra på TV, dåligt promenad väder och trist på internet.
Städa gjorde jag igår, tvätta likaså..... Nä nu längtar jag till helgen. Då blir det besök hos syrran och Magnus i Uddevalla, hämta våran tvillingvagn på Överby och familjemiddag a la "mårten gås" hos Marcus pappa på lördag - TREVLIGT & KUL!

onsdag .... torsdag ... FREDAG!



Puss på er allesammans




Kommentarer
Postat av: Jenny

Hehe. Ja du lär ju bli gigantisk. Följer ett program på tven om en familj som fick sexlingar. :P Sätter ens egen graviditet i perspektiv.

2008-11-05 @ 13:38:09
URL: http://www.nogg.se/jennystrom
Postat av: j

Msn?

2008-11-05 @ 16:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0