NÖJD

Detta måste ändå vara "the time of my life".

Jag har väl allt jag behöver, och mer därtill?
En man som står vid min sida i vått och torrt - ljuger och sviker mig aldrig. Han älskar mig och vill spendera resten av sitt liv med mig. Det sa han senast imorse. Han tycker jag är den finaste han sett (oavsett skavanker, valkar och så vidare).
Jag bär på hans önskade barn. Två bebisar han längtat efter så länge och som vi kämpat för. JAG själv ska få två barn, de bästa barn. En riktig familj.
Vi bor i ett mysigt hus i det bästa barnområdet i Åmål. Vi har ett fint hem med både säng, spis och diskmaskin.
Vi har en bil och mat i frysen som mättar våra magar.
Vi unnar oss saker, sånt som är viktigt i nuet. Middagar, resor och kläder (vet att vi inte kommer kunna/vilja det om ett par månader) -Men NU! Man lever väl i nuet. Vårat "nu" om några månader kommer kretsa kring våra bebisar och vi kommer vilja ägna varje sekund åt dem.
Jag har en underbar familj vid min sida, och Marcus likaså.
Vi har kärlek, trohet och en underbar framtid framför oss.

Skönt det känns att skriva om vad bra man har det egentligen, för det är bannemej lätt att glömma, och klaga på småsaker - som att t.ex. inte mina kläder passar längre, att inte man orkar bädda sängen, eller att man måste jobba eller plugga.
Livet är en dans på rosor........

Idag har jag varit på mysfika hos Dinah. Hon och JC har ju flyttat till en superskön lägenhet! Ganska nyrenoverad och jättefräsch! Kul!
Nu kom gubben hem så det blir väl lite matlagning, byta till vinterdäck på bilen och lite slapp i soffan!

Ta vara på er och varandra!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Gott att du har det så bra. Tänkte höra om ni hyr eller har köpt huset. Om ni hyr får ni tapetsera och göra lite som ni vill då?

2008-11-20 @ 10:19:11
URL: http://www.nogg.se/jennystrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0