november redan

JA - redan november månad och redan inne på andra dagen i november. Vad tiden GÅÅÅÅR fort. Var det inte nyss nyårsafton? Minns den som igår. Och inte för att tala på midsommar... jösses... redan 5 månader sedan det var midsommar och det känns verkligen som igår. Man ska verkligen ta vara på varje dag och ta vara på varandra.

Nu delar jag och Älsk på en kanna kaffe... Lova glor på TV och jag & hon har rensat hennes garderob. Vi, alla tre, har kommit överens om att skippa frukost idag (eftersom vi vaknade så sent) och äta tidig lunch istället.. Önskemål från "Täng-Nilssons" är hamburgare med bröd och pommes. BARNMAT ;) Hehe.

Jag ska i alla fall ta tag i lite tvätt och så skriver jag mer senare....


MYSBRALLORNA ÄR PÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0