onsdag morgon

Lillördag, mitt i veckan, Onsdag!
Är uppe tidigt idag. Tidigare än vanligt. Gick upp innan sju med Marcus.
Ska till barnmorskan kl. 10:00 och innan det måste jag ju hinna med lite kaffe och en BRA frukost eftersom mitt järnvärde var lite dåligt sist jag var där.

På söndag är det REDAN första advent. Härligt! Då får man julpynta utan att skämmas för grannarna.
Marcus är Matchledig till helgen också vilket är så skönt och SÅ INTE ofta det händer. Blir väl en sväng på skyltsöndagen nere på stan och en massa adventsmys hemma skulle jag tro.
Vill väl avsluta mina julklappsinköp så snart som möjligt också. Blir ju bara fetare och fetare och skorna/kläderna blir mindre och mindre :) Ingen hit att vistas ute bland folk snart, haha.
Inte speciellt roligt att köpa allt för mycket kläder heller, eftersom jag troligen och förhoppningsvis aldrig kommer få på mig dem efter förlossningen. Who knows.
Jag trodde iaf att jag var förberedd med en garderob innan - har mycket långa tröjor, fladdrande tunikor och ganska stora byxor - MEN VAFASEN det är knappt så mina leggings passar längre. Pust!
Blir nog inga Uggs i år heller för det är lite svårt att veta vilken skostrl jag behöver. Jag kör ist förra årets (alldeles för små) svarta stövlar i kärringmocca.

Nej, dax för lite kaffe och en filt tror jag minsann!

Kommentarer
Postat av: Jenny

hehe. Själv har jag en hel hög med kläder i storlek gravid längst bak i garderoben. Ifall jag någon gång kanske ska ha bebis igen. ;)

2008-11-26 @ 10:48:05
URL: http://www.nogg.se/jennystrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0