påkörd!

Glömde ju berätta.....

Gårdagen var en aning stressande. Ni vet en sån dag då det mesta går fel och mamma bara vill att den ska ta slut? Man känner sig liksom instäng i sig själv på något vis - ful - fet - smutsig - irriterad. Ni fattar!?
Det var en sån dag för mig. Försökte lugna mig och jag och Marcus drog ner till stan. Posta brev, titta på digitalkamera och handla lite. Parkerade utanför SEB mitt i stan och såg en stor Volvo backandes mot mig och PÅ mig. Allt gick så snabbt så man hann inte direkt ut för att stoppa gubben som backade in i mig. Marcus klev ur bilen för jag var nära ett psykiskt sammanbrått och han stog och pratade ett tag med denne gubbe och tittade på bilarna. Hans volvo klarade sig (såklart) den väger ju flera ton mer än min lilla leksaksbil. Min bil blev intryckt och bucklig. Skylten korvade sig och JIPPI - där står vi mitt inne i stan, i regnet med en gubbe som INTE ville ringa försäkringsbolaget, eftersom det var hans fel. ÅÅH!
Han erbjöd 500 kr och hade inte Marcus varit med hade jag sagt Ja-OK. Jag är alldeles för snäll i sådana situationer och jag har inte den blekaste aning om vad sånt kostar.
Ringde min far som blev helt hysterisk och trodde jag hade krockat och var typ halvdöd. Han sa att jag inte skulle ta emot pengarna utan han ville se bilen först så vi fick gubbens nummer........
Ibland vill man bara att vissa dagar inte ska existera! Försvinn med dig din dumma dag!


Kommentarer
Postat av: ceelia

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=112442

2008-11-13 @ 16:56:22
URL: http://ceeelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0