Simhallen

Jaaa...
Idag har jag, Marcus och Lova spenderat flera timmar på badhuset. Vi tänkte först åka till badpalatset i Vänersborg - men orkade inte åka så långt så det fick bli Åmåls simhall. Lova hade aldrig varit där sa hon så hon var helt hysteriskt glad. Marcus var dock där med hennes kusin och henne ett tag sedan. Så nu är Lova på G att lära sig simma vilket är kul! Man såg hur hon tittade på alla andra småtjejer och deras föräldrar. Rutschkana åkte hon också som en galning med pappa. Jag var dock inte i form för någon kana eller liknande - hade tillräckligt med problem att få på mig min bikini :)
Men några längder i motionssimmet och lite ångbastu var underbart!

Nu är Natty och Magnus här. Vi har druckit kaffe och ätit kakor. Vi kanske ska köpa hem Kina-mat idag. Jag hade hellre lagat mat men jag får väl avböja för de andras skull.... gottegrisar som de är....

Så avslappnad man blir efter att ha badat och bastat lite. Gjorde en go Yoghurt och blackcurrant ansiktsmask när vi kom hem - man känner sig ren och fräsch.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0