Solen dök upp

Har precis haft egen mys. Solen kikade fram, satte på radion på TV:n, gjorde två skivor grovt bröd med smörgåskassler och ett megastort glas apelsinjuice. Tog mina vitaminer och järntabletter. Mysigt men ensamt.

Dagens:

Kläder  -  Rosa mysbyxor och svart Gina Tricot tröja, strumplös so far
Frilla  -     Uppsatt i toffs
Smink  -  ingen excistens
Musik  -  Rix FM på TV:n
Ogillar  -  Madonna, sience fiction och burkmajs


Får inte dricka kaffe tidigare än en timme efter att jag ätit... så jag går och väntar på det.
Bye for now.


ALWAYS





Kommentarer
Postat av: Anonym



Ja, det kändes väl inte så kul speciellt itne om man eg velat ha det kanske. Men tiden kommer nog senare..

Jo föresten,du e utmanad kika min blogg!

kram

2008-11-04 @ 13:33:46
URL: http://mollimonkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0