Stars

Då var nästan första advent slut då.
Efter ett hundratal pepparkakor som varvats i ugnen, ätits och skrattats runt så har vi varit på stan och myst. Jag handlade lite Aloe Vera på Hälsokosten och vi har kikat runt lite efter julklappar till familjerna (och oss själva).
Var nära på att köpa en ganska stor, ljusgrå mössa på stilmagazinet - men fick beslutsångest. Har jättesvårt med mössor - tycker inte om den på min skalle.
Efter detta lämnade vi av lilltjejen och åkte hem till mina föräldrar för adventsmiddag och fika. Jättegod mat, mysbelysning och trevligheter. Strax ska vi spela lite spel och ha det gott.
Min gulliga mor har letat fram lite långa "klänningar" och liknande till mig som täcker my ass i leggings. Klädproblemet växer med magen kan man säga ;)

Spel time, see ya !




Typ tre år gammal bild på systrana Larsson, hett!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0