Sunny sunday

Slapparnas - tröttarnas och segarnas dag idag! Denna söndag!
Började dagen med en kaffekanna och Marcus framför en film. När filmen var slut, tittade vi på ännu en film. När den filmen var slut lagade vi mat. Enkel och simpel mat till lunch. Skönt när det går snabbt ibland.
Annars har VERKLIGEN ingenting hänt idag.
Marcus åkte alldeles nyss för att spela innebandy match mot Guldkusten så jag ska dit om någon timme och glo på den och dricka en kopp black på läktaren.

Ikväll händer minsta lilla och det känns toppen, jag måste lära mig att slappna av och ta det lugnt - har enormt svårt med det. Är varken direkt TV eller film intresserad, hatar att ligga i sängen och glo i taket och vila... Jag tycker om att greja med huset o.s.v....

Nå iaf! Lite smink kanske man borde kleta på - och deo - och borsta håret .... Är man lagkaptenens fästmö har man en image att uppfylla. HA HA!

Puss på er sålänge....


söta baby-uggs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0