sweet thai




http://www.swethai-realestate.com/?gclid=CPm_9LzLlZcCFU4g3godelapDA
Kolla sidan! Man kan köpa hus i Thailand via dem. Tänk vilken dröm - att ha ett hus eller en lgh i Thailand. Nära havet, lugnet, solen och god mat. Det skulle nog alla behöva!
Bara kunna åka dit och slippa tänka på hotell och boende. Och sedan hya ut det när man inte är där.
Underbart! En dröm av mina som jag SKA uppfylla under min livstid.

Fick precis ett samtal från Marcus mamma, Anette.
Hon och hennes gubbe åker till Thailand imorn bitti.
Lyllos dem. Jag blev verkligen avundsjuk när hon berättade att hon skulle hem och packa.
2 veckor i paradiset med 30 + grader, god mat, bad och slappa.
I WANT!

EN resa är ett måste / år.
Jag har alltid gjort det och det är inget jag tänker sluta med nu.
Jag tror inte det är några problem att resa med barn
MÅNGA gör det.
Min mor & far har rest i stort sett varje år med 4 barn.
Utan problem.
Spanien, Grekland, Turkiet, Cypern
You name it.
I love it!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja det är nog inga problem. Visst jag har bara en men vi var i bulgarien när hampus inte ens var ett år.

2008-11-28 @ 09:17:08
URL: http://www.nogg.se/jennystrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0