TJAT TJAT ÅTER TJAT

Mycket fika och tjat med vänner idag.
Har varit hos Dinah hela dagen, och hon här. Tjat, kaffe och wienerbröd. Förlossningssnack, förhållande prat och massa annat. Lite lek med lille Yasmine med.
Sen kom Eldina och hennes systerdotter Hanna och hälsade på och drack lite kaffe och prata skit. Trevligt.
Sen ska jag till Anna och antagligen hälla i mig massa kaffe och spotta ur mig en massa skit. TREVLIGT! Älskar vänner. Alla tjejer/kvinnor behöver tjejkompisar! Viktigt. Killar är inte funtade på samma vis som oss, man behöver lite girltalk ibland.

Fick hem en massa gulligt från Lindex idag (bilder nedan). Så roligt att lägga in i babyrummet som är SÅ mysigt. Helt ofattbart att det snart händer, tvåbarnsmamma över en natt. Vad kul och underbart! Jag har aldrig varit så lycklig i hela mitt liv. Att få dela detta med Marcus är underbart. Ge honom denna gåva som han så länge velat ha. YES!

               

Nu har ju sjukhuset börjat ... see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0