UGGS

I love Uggs !
Letade på internet! Har alltid gillar Uggs - sköna och goa vinterdojjor. Perfekt för svullna graviditets-fötter också!



               




Jag skulle dö för ett par UGGS i vinter. Har haft två år i rad men slitit ut dem till bott tyvärr. Måste bara hitta favoriten!

Åkte till DInah en sväng ikväll igen och satt och tjatade och hjälpte henne med lägenheten lite. Marcus jobbade extra under tiden och efter det åkte vi hem och lagade mat. Råstekt potatis, skinksnitzel och bea-sås. Nu är han och tränar vilket innebär tvätta kläder och städa lite för min del.

Snart helg igen då! Jösses...
Snart v. 28!
Snart Lucia!
Snart Marcus födelsedag!
Snart jul & Nyår!
Snart baby ankomst!
Och en lååång, låååång vinter!

Puss




Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag gillade nog de med snörning bäst.

Vi bor typ mitt emot er. Brunt fult staket utanför. 2½a. Jag skulle oxå vilja ha hus men vill ju plugga oxå så det får vänta.

2008-11-21 @ 09:50:30
URL: http://www.nogg.se/jennystrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0