UTMANAD !

Alltid kul med sånt här - inte minst för att man får veta andra roliga saker om nära och bekanta sååå....

- Länka till personen du blev utmanad av
- Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa
- Utmana 7 stycken i slutet av inlägget genom att nämna deras namn
- Låt dem få veta att de blivit utmanade och lämna en kommentar i deras blogg


* Jag Älskar kött med ben, allt från kotletter - kycklingklubbor - buffalo wings. Jag tycker om att riktigt gnaga på benen när köttet är slut och har i min livstid fått mig ett par blickar.

* Jag tycker det är kul att tvätta kläder, sortera kläder och hänga in rent och snyggt i garderoben.

* Under ett år (tror det var 2003 eller 2004) åt jag en chipspåse VARJE dag på hela året. Gick ner massor i vikt men bra mådde jag inte.

* Jag har väldigt svårt att förlåta människor och blir jag bedragen eller sviken EN gång är det ganska kört för jag orkar inte lägga energi på lögn/falskheter.

* Avskyr matte i alla former. Räknade hela TVÅ tal på en hel termin men lyckades ändå få godkänt.

* Har dansat i många år och får ibland ångest över att jag slutade för det finns inget bättre än dans. Är riktigt arg på mig själv stundtals. Hoppas mina kommande Twins gillar dans.

* Är alldeles för snäll mot min chef och mina arbetskompisar ibland, är nog lite konflikträdd på jobbet för jag orkar inte med sånt på ett ställe man ska spendera många timmar av sitt liv på, så jag brukar hellre hålla tyst och se glad ut. "Lilla, snälla Louise".

Jag utmanar alla som vill bli utmanade faktiskt för de flesta har redan gjort detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0