DÅ !

Då var det kväll, IGEN! Vad snabbt det går, dagarna bara rusar iväg! Hinner man med?
-Troligen inte!
En bra dag i alla fall, som alla andra, sedan jag träffade min Marcus. Det är ju toppen att känna så, redan nu. Faktiskt.

Vi har precis käkat, gjorde pasta, bacon och purjo gratäng med massor av gröna harricots verts. Mums fillibabba.
Nu duschar Marcus och vi ska strax iväg till min mor på kaffe och tvillingprogram på TV:n kl 19. Detta med Twins har blivit en riktig familje grej (eller mamma-Natty grej). De är ofantligt engagerade medan jag knappt tror det är sant, TVÅ BARNS MAMMA! Vi är överlyckligare än överlyckligast i alla fall och Marcus pratar med de små (känner mig bortglömd ibland). De MÅSTE ha varsin puss och lite gos innan han åker till skolan,

bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0