det kliar

i mina små ögon! Ajaj!
Kl. är stax över midnatt! Och jösses vad "något" smäller smällare och skjuter raketer ute, någonstans.

Dagen var toppen! Helgen passerad snart och jag och Marcus har gått in i vecka TJUGOTRE! Framsteg & tjocksteg! :p

Kolla in vilken babe-bild jag hittat. Snygga kläder som jag ska ha, har redan brallorna - kofta nästa!



Jag har druckit cole och bebisarna sparkar som små-dårar. Gottig känsla - mys ♥
Älskar lördagar! Önskar (hmm) vi umgicks med fler folk som inte ska till HC ... just nu! Jag vill bjuda på middag, tända ljus och prata!

Älsk-Marcus spela match igår. Mot något Arvika-lag tror jag. Han gjore årets mål och alla var stolta över honom i laget. Jag ångrar att jag inte var där (hade mys-kväll med Dinah med godis och Idol) - Marcus sa att det första han tänkte på efter målet var "det var för mina bebisar". Vad du är underbarare är underbarast du din herre där. Jag och våra barn LOVE YOU ♥



Kommentarer
Postat av: natty

Rooomantik =)

2008-10-26 @ 01:15:42
URL: http://natty86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0