.........!!

Goddagens!

Ett tag sedan jag skrev här. Har helt enkelt inte orkat slå på datorn, plus att det varit mycket annat. Var på ULTRALJUD i måndags, mitt tredje! Och VAD DE HAR VÄXT båda två. Man såg dem inte lika tydligt som när de var pyttesmå men nu såg de verkligen ut som små, små bebisar och inte aliens. Så söta och de sparkade som bara den. Allt såg bra ut, normala värden, storlek o.s.v. OCH VI FICK VETA KÖNEN! Så nu vet jag vad för två snuttar som gömmer sig där inne. Mamma och Syrran va med eftersom Marcus var i skolan - så det blev shopping v babykläder i allt annat än naturfärger, och lunch på Överby!

Nu har vi flyttat upp och sov i natt för första gången i vårt nya sovrum! Myyysigt! Jag tycker om det jättemycket!

Snart dax att laga lite mat till gubben kommer hem så han blr stor och stark!

Puss


Snygg gurka, visst?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0