!!!!!

Vad Önskar Ni Er I Julklapp?
-Passa på att komma fram till det nu och tala om för dem som undrar.

Varje år, hela året kommer man på saker som man vill ha, det dyker upp måsten som man kanske inte har råd med, man kanske saknar något eller bara har sett en SKITsnygg tröja på stan.

Jag och Marcus har både "måsten" och "vill ha" önskningar i år. Självklart är det skönt att få "hjälp" med babyshopping o.s.v. Vagnen vi beställt går på över 8000 och resten som behövs kanske fem gånger mer. Så det är prio nummer ett.
Marcus fyller år i december och jag fyller i januari och vi har LOVAT varandra att inte handla presenter till varandra i år. Bebisarna är viktigare, likaså syskon och föräldrar till oss, och jag har redan det jag behöver av Marcus, hans hjärta.

Lite skitsnack, en söndag, som denna.


Kommentarer
Postat av: natty

Men exakt VAD har ni för "måsten" och "vill ha"? såatt man kan planera lite. Du lär ju lixom bli en rätt stor utgift för mig iår :P haha. födelsedag, jul och babys coming :) kan va bra att veta nått ni verkligen vill ha, såatt man inte köper massa onödigt :)

2008-10-26 @ 18:47:01
URL: http://natty86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0