Fiiiina

Wedding gowns

 

Satt och tittade på lite sidor med brudklänningar och massor av olika tips. Gifta sig är något man gör EN gång på riktigt. Jag ska bara gifta mig EN gång oavsett vad som händer. Och jag har bestämt mig vem jag vill gifta mig med. När vi ska gifta oss ska det vara "på riktigt". Jag vill ha ett sagobröllop jag alltid kommer att minnas, oavsett vad som händer och sker. Jag vill ha alla mina vänner, nära & kära och släkt närvarande. Jag vill ha kritvit, vacker klänning och alla detaljer i puderrosa. Jag vill lova min blivande man det ingen annan fått, eller kommer få av mig igen i resten av mitt liv. Jag vill fira med middag, trubadur och en smekmånadsresa för mig och Marcus. Jag vill längta och älska. Bröllop är inget (tycker jag) man skyndar med,  bara för att få det gjort - då kan man väl stanna vid förlovning lika gärna. Om man inte vill göra det just EN gång och på riktigt. Många gifter sig på stadshuset vilket jag respekterar, men för mig skulle aldrig det kännas som på riktigt. Jag vill ha allt det där alla kvinnor vill ha en gång i livet. Vi ska gifta oss, det har vi bestämt, och det kommer bli den bästa dag i mitt liv för det finns inte en chans eller tanke på att gifta mig med någon annan än min Marcus Täng. Han är far till mina barn, jag har burit hans ring i närmare två år och jag vill spendera resten av mitt liv ihop med honom. Utan tvekan! Men för att få till det där "riktigt" bröllopet, precis så som vi vill ha det, krävs pengar, och av den anledningen väntar vi. Sparar pengar och väntar till våra två barn är lite äldre och kan vara med oss och fira våran kärleksdag.

Vad romantisk jag blivit.

Kommentarer
Postat av: natty

ROMANTIK på hög HÖG nivå. Dubbelbröllop, i vitt/ puderrosa, vit bil, puderråsa brudtärningar, små ringbärare och bahamas smekmånad!!!

2008-10-16 @ 15:18:38
URL: http://natty86.blogg.se/
Postat av: Elin

du ær så søt baby..=)

2008-10-17 @ 11:07:39
URL: http://elinjd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0