Fika fika...

ÄR SÅ KAFFESUGEN! Har inte druckit något idag, försöker att inte överdriva p.g.a. bebisarna. Men de kanske vill ha ändå, för attans vad de sparkade tidigare. Lite frukost fick de iaf. Och strax ska jag ner till XO och fika med Linda, DÅ ska jag dricka kaffe.
Är färdig iaf, sminkat till det lite och piffat upp mig för läkarbesöket :p Måste bara säga att köp ALDRIG foundation i kräm-form igen. Min Loréal Mineral powder foundation är SÅ bra. Det gå så snabbt och man slipper fula fläckar och ränder, varje gång. Älskar den!
Och värt varedna krona.
KÖP KÖP KÖP!

Nu ska jag spruta på  mig lite doft och sedan tar jag min lilla bil ner till city!
Talk to you later!


MIN LILLA PÄRLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0