Fredag idag !

Häääärligt! Fick ställa klockan imorse, ringa till min läkare och prata med honom - sedan till sjukgymnastiken - sedan till min chef - sedan till min mamma. Synd bara att jag var så trött så jag knappt minns vad folk sagt och det värsta som finns är läkare som pratar med enbart sina termer - man förstår ju ingenting.
HELG i alla fall och det känns skitbra. Jag och gubben min ska strax ner till snart och handla fukost, jag är sugen på kalkon och sesamfrön och det lär väl gå att ordna någonstans.
Vi hörs av lite senare!


Puss

Kommentarer
Postat av: Micke Wåhlin

hej på er..länge sen sist,,tror de va en blöt kväll me singstar??i gamla lägenheten...

Ville bara säga grattis till eran graviditet,,hoppas de känns bra för er..

Hälsa gubben

Kram Micke

2008-10-10 @ 13:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0