gulligt.

Igår kväll var trevligt. Jag, Nathalie, Magnus och brorsan Alexander gick på innebandy match och såg när Marcus lag vann mot Grums med 9-1 (eller något i den stilen). Efter det åkte vi och handlade kvällsmat. Gosade ner oss i soffan gjorde vi tjejer när Marcus och Magnus lagade buffalo wings, fläskfilé, vitlöksbröd och potatissallad. Gulligt. Och gott smakade det också. När syrran och hennes boy åkte hem fick jag en lite överasskning av älsklingen Marcus - Ett fint block med "kärlekscheckar". Vad fiiiint. De ska jag ge till honom om jag vill ha helkropssmassage, middag för två, gå på bio, mysa en hel kväll o.s.v. Jag bestämmer - Han fixar. Älskar dig Marcus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0