Hej hej

Fullt ös idag med. Körde gubben min till Bengtsfors imorse, första dagen i skolan! Det verkade skitbra och det är ju skönt. Kan inte vara kul att börja skolan, och tycker det verkar jättetrist - alltid roligare att plugga något då man vet att man kommer kunna få ett bra jobb efteråt. Annars idag har jag lunchat på stan med Marie, vi åt på XO och fick pasta med kyckling och basilika sås - det var super gott. Sen har jag tagit en kopp kaffe med Anna också! Trevligt!
Nu strax ska vi ner till ICA, mina rosa plysch mysbrallor kom idag... så det blir mys i dem hela kvällen lång.
Gooooooott... har längtat efter dem! ♥

Ikväll bjuder jag på kokt potatis, fiskbullar i dillsås och kokta morötter, skitsugen på det.... dont ask me why ... ?! Hehe.

See ya !


Mina rosa brallor
Dock inte så rosa som på bilden men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0