hett

het kväll på HC menar jag, the place to be. City of kingdom, heart of the world. I love Åmål. I am 14 .... Usch i anne mejj vad trist. Gänget mitt ville dit och visst var det kul att se några ansikten man inte sett på evigheter, som t.ex. Carro, så var det as-tråkigt. Jag blev kletad på magen ett antal gånger av människor hängandes och klängandes över mig med illaluktande gammal öl-andedräkt, fulla som svin, med smink i hela ansiktet, kass-skithög musik, rullande höfter på dansgolvet (skratt)... o.s.v. Jaja. Det var min kväll det. Känns som jag passar in bland alla Karlberg-studenter med min feta mage, nykterhet och trötthet. Yihoo....
Nu ska jag fasiken SOVA. Goood natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0