IKEA

Har spenderat dagen i Karlstad med gubben min. IKEA och en massa baby-shopping såsom matstolar, haklappar, gosedjur, hyllor till babykammare, handdukar o.s.v. Till mig och Marcus blev det servetter och doftljus till alla kommande myskvällar. Gott.
Vi var en sväng inne på Bergvik också. Köpte "mamma-byxor" på HM, vanliga blåa jeans, lång t-shirt inne på MQ och gubben köpte jeans han också. Lunch åt vi på "Subway" -ååååååh vad gott. Kändes verkligen som jag var tillbaka i USA, kalkonmackor med cheddar och barbeque chips - HEAVEN! Haha.

Nu ska jag se på "Hells Kitchen". Höööööörs....

Kommentarer
Postat av: Elinor

åååå IKEA, -saknar! :( finns ju inte nån på denna ö...

2008-10-10 @ 00:06:22
URL: http://taeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0