JAAA!

ÄNTLIGEN! Igår kväll fick pappa Marcus känna sparkar från bebisarna för första gången! Vad lycklig han blev och jag tyckte jag såg en lite tår komma ;)
Jag har känt det ett par veckor fast de har varit för lätta och små för honom men NU så! Vad kul! Det måste vara ganska jobbigt för mannen i en graviditet - de är ju inte direkt inblandade o.s.v. Inte ens när de små kommer behövs pappan lika mycket som mamman. Jag kommer ju sitta och amma de här så knattarna dygnet runt medan Marcus får sköta städ, tvätt och mat. Fast Marcus sitter och planerar varje kväll - olika aktiviteter. Han ska ha dem på magen när han sover, ligga på golvet och leka, ta bort TV bordet och lägga en madrass där istället så han och bebisarna kan ligga och busa. Ja jösses, vilken tur jag har som har träffat Marcus.



Nu ska jag sätta på lite kaffe! Så vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: natty

Okej, då vet vi på ett ungefär, vi får fundera ut vad vi vill köpa och ifall vi ska gå ihop, så kan vi ju kolla med dig sen. Hm, vill inte ha nått speciellt igentligen, du kan få värva mig till aloe vera som julklapp (haha)

2008-10-27 @ 09:51:22
URL: http://natty86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0