middag & levande ljus

Ordnade min man idag, min Marcus. Som är bästast, gulligast, gosigast och finast i universum! TACK ÄLSKLING.
Sååå skönt att slippa laga mat ibland. Så skönt när någon annan bestämmer, lagar och plockar in disken i maskin. Toppen! Min rygg är lite si sådär och magen hänger och fladdrar åt alla håll och kanter. Under tiden har jag googlat och sökt efter tvillingvagnar, spjälsängar, matstolar, babysitters o.s.v... Inte det lättaste att hitta twins-grejer. Men KUL! Tror vi bestämt oss för en Teutonia tvilling vagn (Teutonia Team Alu S6). Jag tror jag vill ha svart vagn med färgad liggdel/åkpåse. Vagnen ser så mysig ut och jag tror mina änglar kommer älska den. Vi har även bestämt oss för att köpa två spjälisar men bara använda en till att börja med. Allt jag läst och hört om twins är att de sover bäst tillsammans i början och sedan när de blir för stora och börjar störa varandra kan de ha varsin säng. Vi har inte bestämt säng än - vore kul med någon i samma färg som våran säng, ingen vit iaf!
Jag älskar att vara gravid... så kul... det enda jag tänker på.. och så har jag världens bästaste pappa till mina små med. Allt är perfekt!

Det gick bra hos Barnmorskan iaf. Vi fick höra bådas hjärtljud (jösses vilken fart det var på godingarna) och mina värden var perfekta. Gått upp normalt i vikt också, vilket alltid känns bra att höra. Hon mätte magen på mig och min livmoder ligger redan ca en decimeter gögre än vad den hade gjort om det var en bebis, chockerande vilken skillnad det är på en och två bebisar. Jag kommer bli HUUUUGE!

Bara ett par verkor kvar till nästa ultraljud på näl också, spännande. Det går fort nu. Om ca 3-4 manader är jag TVÅBARNSMAMMA!!!!!!!!!!!!! wee


Come give me a hug, honey . . . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0