Önskar

Jag önskar ibland att jag var en sån människa som kunde sova hur länge som helst på dagarna. Istället för att vakna vid 07 - tiden. Det finns väl både plus och minus egentligen. Men ibland vore det skönt att kunna sova till sisådär kl. 13. Vaknar ganska lätt av att gubben åker iväg på morgonen också.

Torsdag idag då! Snart helg igen! Går snart in i vecka 25! Time flyes....
Halloween i helgen. HM !? Vad innebär det egentligen? När vi var små och bodde i England var det verkligen "Trick or treat" - Men här i Sverige? Bara en massa vuxna människor stenpackade och utklädda på krogen, eller? Jag och syrran pratade igår på att ha en gemensam utklädnadskväll - bara för skojs skull (blir definitivt inget krogen). Har varit chaufför till HC gansk amånga gånger under min graviditet. Det har varit OK. Men inga höjdar kvällar direkt. Det ENDA folk pratar om med mig är såklart bebisarna, hur det känns, hur jag kommer orka med två st, lite taffs på magen. Det är ju kul, ibland. Fast jag är faktiskt fortfarande samma, gamla Lollo och tycker det är intressant med andra diskussioner också :D
Bla bla bla....

Jag och Marcus hade "The-kväll" igår igen. Kärring/pensions varning på det! Haha! Vi har t.o.m. börjat plocka i diskmaskin ihop, lagar mat ihop, vi har olika egna uppgifter här hemma och vi rår om varandra. Jag är blivit "städ-o-man"! LÄTT! Och ni som känt mig sedan tidigare VET hur lite man såg av golvet i mitt "flickrum". Jag irriterar mig på minsta lilla damm eller strumpa på golvet och det ska dofta gott hela tiden så doftljuser går varma. Helt crazy och inte alls likt mig. Men all energi jag lagt på jobbet det senaste 5,5 år sedan studenten måste väl sättas på annat antagligen? Och så hör man ju hela tiden om gravida kvinnor som vill ha hemmet färdig städat när bebisarna kommer, Dinah var uppe mitt i nätterna och städade hon. Haha.

Nu nu ska jag sätta på kaffe, tror minsamm mamma dyker upp om ett tag.

See ya !

Kommentarer
Postat av: Tess

Hihi kul att följa dej på bloggen :) Kollar in då och då när jag får tid iaf, vilket är ganska sällan nu för tiden. Hoppas allt är bra med dej och att det går bra med den "lilla" (?!) magen.



Såg oxå att du älskar doftljus.. får man kanske läska med ett ljusparty? ;) Har gått från sexleksaker till ljus :) Älskar oxå ljus i massor!!! Hoppas du mår ogtt och att julen blöir härlig.. ta hand om dej och din man så hörs vi utav! Måns hälsar oxå :)



KRAAAAAAAAAAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0