rööööda

Vaknade upp ganska sent imorse, men knallröda ögon. Kände mig som sju svåra år och det enda jag gjort är att gå runt på HC vaggandes och pinandes av ryggvärk. Lille Cicci var där med, har inte träffat prinsessan sedan midsommar helgen - vilket är katastofalt illa. Nu har jag verkligen märkt vad oitressant man blir p.g.a. en graviditet. Börjar piggna till lite nu - TACK & LOV. Jag och Marcus ska på Hockey match om 30 min. Känner mig måttligt intresserad faktiskt. Hade hellre tagit en lång promenad i alla höstens skogsfärger.
Vad ska man ta på sig?
Stora mysbrallor, huvis och diesel dojjor vs. leggings, tjocka sockar, stövlar och tunika. HM! Hemskt att behöva bestämma själv. Ingen som har lust att agera designer för en knubbig Lollo?
Garderoben har dock minskat REJÄLT p.g.a. magen så det finns inte mycket att välja bland. Ge mig kläder i strl. XXXL T A C K !
Bye bye så länge .. .




HOCKEY TIME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0