sådär.

Hitills idag har jag hunnit dammsuga, skura golven så de softar äpple, tvättat och vikt tvätt, sorterat strumpor (utan framgång), dammat av, bäddat sängar, duschat, handlat på Konsum, varit på system bolaget. Känner att folk stirrar lite på mig inne på bolaget- "Är inte du gravid och inte ska dricka alkohol"?! Som tur var kläckte Lova ur sig "Ska pappa verkligen dricka sådär mycket"!? Haha (Jag köpte tre st 33 cl öl till Marcus och Stefan så de kan ha till maten ikväll). Haha.
Och äntligen har jag precis hunnit smälla i mig en frukost bestående av toast med ost och flatrökt skinka, makrillfilé i tomatsås och tre glas vatten. Gott.

Marcus är och lirar innebandy i Årjäng så han dyker upp om ett par timmar. Hoppas det går bra för Åmål!

När gubben kommer hem blir det till att förbereda middag, duka och städa undan lite antagligen ;)

Vi hörs sen, ifall jag hinner.


Den här mixern vore inte fel att pynta köket med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0