sysslor

Igår kväll blev det The och varma mackor. Kände att jag var på väg att bli förkyld - men det känns betydligt bättre idag. Så sällan jag dricker The - I stort sett aldrig, fast det är ju himla gott.
Nu på morgon har jag istället druckit ett par koppar kaffe och tagit en promenad - kallt så in i tusan men skönt med lite frisk luft. Älsk är i skolan han - duktig!



Fick sms av min mor alldeles nyss. Det blir lunch på stan idag - med henne och bror Alexander. Trevligt. Jag har aldrig varit en person som lagar middag till mig själv. Det är ju så fruktansvärt trist att äta ensam. Tackar gud för mackor med ost och skinka. Och iskall mjölk till det.



Vad alla ska på resor hit & dit. Elin till Karibien, Natty till Kap Verde o.s.v. o.s.v.... Blir ingen resa för mig och gubben i vinter. Tror inte jag får flyga speciellt länge till heller p.g.a. tvilling graviditet. Helt ärligt så tänker jag inte ens på en resa heller. Lite annat att fokusera på/längta efter/planera än en solresa. Tur och bra att vi hann med Bulgarien i somras, då känner man att man varit ute på något iaf. Och det var verkligen en toppen resa fylld med M-Y-S!



Nu ska jag försöka trycka i mig lite frukost! Fast vi har inget smör (attans)!
Vi ses senare, folks!

Kommentarer
Postat av: Elin

ja jag kan sæga att hade så lætt bytt karibien mot tvillingar i magen!

hørs på søndag! puss

2008-10-29 @ 11:11:15
URL: http://elinjd.blogg.se/
Postat av: Elin

ja jag kan sæga att hade så lætt bytt karibien mot tvillingar i magen!

hørs på søndag! puss

2008-10-29 @ 11:11:34
URL: http://elinjd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0