tjohoo

Då var det torsdag då och jag har aldrig varit så mätt i heeela mitt liv! Umgåtts med Anna & Carro idag! Inte var dag man träffar kära Caroline längre, kändes nästan som ett privilegium! Trevligt, trevligt. Har även hunnit med ett besök hos min chef där vi gjort en ansökan om havandeskapspenning och lämnat in lappar på försäkringskassan. Känns som ett polisförhör när man är hos förs. kassan. Som om man gjort något fel eller att man sitter där och ljuger. Jag tycker inte om det ALLS - men är visst ett måste i min situation. Nå!
Gubben kommer hem om någon timme, tänkte städa undan lite och plocka upp lite så jag hinner umgås med honom innan han ska träna!
Nu ska jag sätta igång här en sväng. See you!


NICE - Pappi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0