Uppe med tuppen

Kl 07:00 gick jag upp imorse, inte för att jag var tvungen - utan för att jag vaknade till Marcus alarm, så jag gick upp. Har så fruktansvärt svårt att somna om nu för tiden och jag måste springa på toa och kissa all the time. Vädret ser INGEN höjdare ut så jag funderar på vad jag ska göra idag. Älsk är ju i skolan till 17:00 och de flesta jobbar. Har haft kontakt med vårdcentralen (igen) så det blir att besöka ryggdoktorerna (my new best friends). Igår em och kväll kunde jag inte gå utan att halta och Älsk fick hjälpa mig upp ur soffan. Jippi - känner mig en aning retarded. Måste UT i alla fall, man mår så sjukt mycket bättre av lite frisk luft och bra mat - vilken skillnad (bojkotta pizza)!

Ska ner och tvätta lite kläder nu! Tänk om man hade en sådan här tuffing i tvättstugan

    



Kommentarer
Postat av: Elinor

det va den snyggaste tvättmaskinen jag har sett! du får övertala Marcus att köpa den åt dig ;)

2008-10-16 @ 18:08:05
URL: http://taeng.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mmmm ... fast den kostar mellan 15-20.000 ... hahaha! :p

2008-10-16 @ 21:36:52
Postat av: Elinor

äsch då, han kommer ju tjäna mkt pengar sen när han är utbildad :P

2008-10-17 @ 15:45:23
URL: http://taeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0