uppe med tuppen

Hej på er allihopa!

Jag sitter hos mor och far nu! Väntar på Marcus när han kör på skolan! Nu är snart körkortet här och det ska bli så skönt att han får körkort!
Kl 13:00 idag ska vi till BM här i Åmål. Sist jag pratade med henne över telefon vekade hon lite nervös över detta med tvillingar så hon förlängde våran besökstid med en timme tror jag, haha! Hon har aldrig haft twins under hela hennes (säkert 30 år) som barnmorska. Spännande.
Solen skiner och det är 2 grader ute. Fick frosta av bilen innan vi åkte imorse - burr.
Men det är skönt. Bara solen är framme och det inte regnar så....




My honey i somras när vi var på Ullevi och såg Iron Maiden. Marcus är KÄR i dem.
Och jag i HAN.

Kommentarer
Postat av: Mia

hallooo... vem har ni som bm??

2008-10-06 @ 13:13:36
URL: http://miablomman.blogg.se/
Postat av: Mig själv

Kristina har vi. Hon är super ! :D

2008-10-06 @ 22:12:59
Postat av: Mia

Okeej..=) Jag hade Ulrika i början sen hade jag Kristina.. Hon var riktigt härlig och bra...=)

2008-10-07 @ 08:04:07
URL: http://miablomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0