Weeeekend

Då var denna helg nästan passerad också då! Och med rask fart har dett gått. Hunnit med pizza/idol kväll med massor av mys, fikabesök i Mellerud hos svärmor och Kjell, en trip till både Vänersborg och Lidköping, MARKNAD, middagsgäster bestående av Natty och Magnus, städning och tvättning, golvläggning i nya sovrummet, fönsterputsande och nu kommer snart Dinah med familj hit på kaffe. Tänkte kanske hinna med en sväng och titta på när gubben spelar innebandy också. Pust! Ikväll ska jag och gubben BARA ta det lugnt och inte göra någonting alls. Härligt!

Imorgon ska jag och Mammsen ner till Näl för ett tredje ultraljud! Spännande, spännande. Vi ska också över till Överby och beställa vagnen jag och gubben tittat på, så den hinner leveraras innan "baby-ankomst"! Men nus ka jag putsa sängbord och damma av gardiner så det blir någon framgång i sovrummet. 1 och 2 - kämpa på......

Hörs senare, mina vänner.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, hoppas Ul gick bra:)

Du,jag har en ganska frän grej som jag tänkte på ang detta med tvillinggrav.

Hela 80% av graviditeter är från början tvilling grav men ett embryo brukar tillbakadras och försvinna.Inte ofta man märker av det och det syns eller märks knappt av. ( En Bm hade sagt det till min klasskamrat när hon var på jättetidigt Ul, för hon hade eg två som blev ett) Du hade ju sån tur att båda finns kvar:) Nåt att dra till med när folk klankar på tvillingarna i magen ;)

Du får lägga in bilder på Ul fotot o sovrummet snart :D kram

2008-10-20 @ 23:09:53
URL: http://mollimonkan.se
Postat av: Louise

Hej monika! JA! Det stämmer! Ganska sjukt egentligen! Därför kan man aldrig veta ifall det är ärftligt o.s.v. Hur är allt med dig? Stor kram!

2008-10-22 @ 15:30:11
Postat av: Anonym

hej visste inte att du svarade via din egen blogg, men nu ser ja juhe ;)

Jaa det e sjukt men lite likadant som andra djur ju, hundar, katter osv,, NÅTT ska överleva o helst fler så e de ju :)

Tkr det e kul att ni får dubbelt ja :) Nyfiken på könen nu när du skrev att ni fått reda på de hihi. När e BF? Nyfiken



jadu här e det fint, studerar o kämpar. Bor i trollhättan nu, flyttade från karlstad.. o ja ångrar mig inte! :P

har haft praktik o vart en del på bvc o jag älskar det:) Synd att ja itne var på Näl lr nåt;)

ha de gött c")

2008-10-25 @ 00:37:09
URL: http://mollimonkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0