Arbetsdag och möte.

Good morning!

Nya tag idag! Känner mig pigg och en aning överaktiv. Ska på APT-möte halv 2 och efter det går jag direkt till jobbet för att göra långpass mellan 16-09 imorgon. Puh!

Har betalat räkningar, försökt städa undan, plockat ner alla våra köksluckor som ska in på lackering, planerat lite ang. babyrummet. EFter att vi nästan precis flyttat in, köpt en dyr fondvägg och satt upp måste vi nu flytta upp på andra väningen ist. Men allt för babys!

  Saaaknar Bulgarien. Vilken härlig vecka med bara Älskling.

Men snart väntar höst, vinter och massor av tända stearinljus. Har laddat upp med mängder av tjocka sockar, "mamma-mysbyxor", mysiga koftor och doftljus. Ska köpa mig en gosig morgonrock på Kappahl så är allt löst.

Nu ska jag göra i ordning lite lunch här. Marcus är hungrig, jag med så vi får se vad det blir. Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Elinor

Kolla in morgonrocken som finns på Cubus -Aldrig varit med om nåt skönare!

2008-09-25 @ 19:53:09
URL: http://taeng.blogg.se/
Postat av: Anonym

Morgonrocken på cubus såg vi ju när vi var i trollhättan, den som var så mjuk :)

2008-09-25 @ 21:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0